Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
Maždaug prie 40 metų atsirado unikalus G klasės genas. Legendiniai elementai, kurie iki šių dienų suteikia jai nepakartojamą išvaizdą.
Jos funkcionalus, tvirtas priekis išlaiko savo charakterį ne vieną dešimtmetį. Aiškios linijos ir dideli lygūs paviršiai apibūdina šoninį vaizdą. Charakteringi du dideli langai galinėje salono dalyje ir ant galinių durelių esantis atsarginis ratas. Išraiškingos ratų arkų apdailos ir plati tarpvėžė suteikia dominuojančios išvaizdos.
Mercedes-AMG G 63 varomoji jėga yra plataus užmojo. Du išmetamųjų dujų turbokompresoriai, tarpinis aušintuvas ir nepaprastai didelis 760 Nm sukimo momentas perkelia jį į kitą galios klasę. Tai galia, kurią suvaldo AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC vairo pavarų perjungikliai. Nuosekli varomoji jėga idealiai pritaikyta prie AMG sportinio išmetimo sistemos. Dar daugiau galios, dar didesnį sukimo momentą ir dar didesnę galią kelyje gali užtikrinti tik Mercedes-AMG G 65 su kompromisų nepripažįstančiu V12 biturbininiu varikliu. 1000 Nm ir 463 kW (630 AG) – G yra vienas iš galingiausių kada nors sukurtų visureigių.
Atrodo kaip visureigis. Važiuoja kaip visureigis. Skamba kaip sportiškas automobilis. Išskirtinis V8 garsas jau tapo G 500 skiriamuoju bruožu – 4,0 litrų V8 biturbininiai varikliai pasižymi įspūdinga galia ir unikaliu skambesiu. Mercedes-AMG G 63 – dar labiau savimi pasitikintis. Patikrintas AMG 5,5 litro V8 biturbininis variklis ir AMG sportinė išmetimo sistema sukuria G 63 AMG užtikrina išskirtinį sukrečiantį garsą – su dviem šauktuko formos chromuotais išmetimo vamzdžiais abiejose automobilio pusėse. Dar daugiau akcentų: Mercedes-AMG G 65 su galingu V12 biturbininiu varikliu laužo ribas ir nustato naujus aukščiausios klasės variklių gamybos standartus.
Nedaug kas turi tiek įrangos, kiek išskirtiniai G klasės automobilio kampai ir kraštai. Jis taip pat pasižymi mažomis detalėmis, kurios išryškina klasikos unikalumą. Durų rankenos, kurioms reikalinga stipri ranka ir kurios tvirtai atsisakė modernių automobilių dizaino kalbos. Paprasti, beveik klasikiniai durų kaiščiai, kurių garsas suveikus centrinei užrakinimo sistemai – su niekuo nesupainiojamas. Vien šis garsas simbolizuoja G klasės pažinimo ir saugumo jausmą. Jau daugiau nei 37 metus.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.