Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
Optimizuota važiuoklės konstrukcija užtikrina eigos sklandumą, geriau reaguoja į automobilio valdymą ir vairavimą, o „i10“ galios agregatai leidžia mėgautis kiekviena kelione.Pateikiami duomenys 1.0 MPI 65 Ag variklio su mechanine dėže
Miestietiško mobilumo meistras : „i10“ suprojektuotas ir sukonstruotas miesto džiunglėse slypintiems išbandymams ir vargams įveikti.
Su stilingais naujais apvaliais dienos žibintai su LED automobilio priekis atrodo sportiškesnis. Naujai suprojektuotos priekinės grotelės turi pakopinę formą, kuri atspindi „Hyundai“ dizaino vystymosi kryptį.
Kuria stiprų įspūdį : „i10“ išsiskiria iš minios savo erdviniu galiniu buferiu su juodu skydu ir naujais apvaliais galiniais rūko žibintais. Galinių šoninių durų ir pakeliamų galinių durų lango forma kuria stilingumo ir rafinuotumo įspūdį.
Optimizuota važiuoklės konstrukcija užtikrina eigos sklandumą, geriau reaguoja į automobilio valdymą ir vairavimą, o „i10“ galios agregatai leidžia mėgautis kiekviena kelione.
Nenuslysite nuo kelio su automobilio stabilumo valdymo sistema (VSM), kuri įeina į standartinę įrangą. Ši sistema stebi viską – nuo kiekvieno rato sukibimo koeficiento iki „i10“ kėbulo judesių. Su standartinėje įrangoje esančia elektronine stabilumo kontrolės sistema galite važiuoti atsipalaidavę. Sistema nustatys, kada reikia stabdyti staigaus stabdymo atvejais ir staigiuose posūkiuose. Tikslas – išlaikyti automobilio stabilumą.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.