Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
Audi Q8 vienija ketverių durų prabangaus kupė eleganciją su praktišku didelio visureigio universalumu. Prabangiai įrengtas, visapusiškai įjungtas į tinklą ir pakankamai tvirtas bekelės užduotims jis yra patikimas kompanionas verslui ir laisvalaikiui. Išraiškingas dizainas su naujomis "Singleframe" radiatoriaus grotelėmis ir originalia "Audi quattro" įranga. Dosnus, elegantiškas interjeras, jutiklinio valdymo koncepcija ir technologiškai moderni navigacija: Audi Q8 yra patikimas kompanionas verslui ir laisvalaikiui.
Su įspūdingomis aštuonkampio dizaino "Singleframe" radiatoriaus grotelėmis Audi Q8 yra naujasis Q šeimos veidas. Pasitikėjimo savimi kupiną išvaizdą pabrėžia vertikalios raumeningos radiatoriaus grotelės kartu su aptaku, kuris buvo patrauktas į priekį, ir didelėmis, ryškių kontūrų oro įleidimo angomis. Elegantiškai nusileidžianti stogo linija baigiasi švelniai nulenktuose galiniuose kėbulo statramsčiuose ir atsigula ant tipiškų "quattro" išgaubtumų virš ratų arkų, kuriose telpa iki 22 colių ratai. Galinius žibintus sujungia šviečianti juosta.
Grynai mechaninis tarpašinis diferencialas standartiniu 40:60 santykiu perduoda jėgą į priekinę ir galinę ašis. Jeigu reikia, didesnę dalį jis perduoda į ašį su geresniu sukibimu. Be bazinėje įrangoje tiekiamos progresyvios vairavimo sistemos, kurios perdavimas tampa labiau tiesioginis, labiau pasukant vairą, Audi taip pat siūlo visų ratų vairavimo sistemos parinktį. Ji gali pasukti galinis ratus visais 5 laipsniais priešinga posūkiui kryptimi, kai važiuojama mažu greičiu, manevringumo padidinimo tikslais ir posūkio kryptimi, kai važiuojama dideliu greičiu, kad būtų pagerintas stabilumas. Visos pavaros sistemos yra ypatingai efektyvios dėl naujosios "Mild Hybrid" technologijos (MHEV).
Lengvai suprantami simboliai reiškia skaitmeninį Audi tikslumą bei aukštą architektūros ir valdymo integracijos lygį. Centrinis elementas yra "MMI touch response" ekranas. Dėl jo juodos spalvos, kai išjungtas, jis beveik ištirpsta dideliame juodame paviršiuje. Visi elementai logiškai išdėstyti vienas kito atžvilgiu – nuo plokščios ventiliacinių angų juostos iki plačios konsolės ant vidurinio tunelio su "Tiptronic" važiavimo pakopų pasirinkimo svirtimi. Papildoma įranga, įskaitant individualizuoto profilio sėdynes su masažo ir vėdinimo funkcijomis, keturių zonų oro kondicionierių ir oro kokybės paketą, dar labiau pagerina elegantišką atmosferą.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.