Citroën ë-C4
5 metai / Neribotos ridos garantija

Citroën ë-C4

Kaina pirkimui nuo 31 490 €

Ekspertų įvertinimas

4 atsiliepimai

Ekspertų nuomonės apie šį automobilį
Grįžti į automobilį

Ekspertų atsiliepimai

W
What Car?
4/5
Citroën ë-C4, kaip elektrinis hatchback, siūlo modernų dizainą ir itin patogią kelionę. Apžvalgininkai pabrėžia, kad automobilis turi gerą nuvažiuojamą atstumą, leidžiantį be reikalo nepasikrauti dažnai. Tačiau jis nesiūlo sportiško vairavimo pojūčio, kuris galėtų patenkinti energingesnių vairuotojų poreikius.

Interjere dominuoja kokybiškos medžiagos, o vietos pakanka tiek priekyje, tiek gale. Technologijos, įskaitant naujausias infotainment sistemas, leidžia lengvai prisijungti prie daugelio prietaisų. ë-C4 puikiai tinka tiems, kurie vertina komfortą, o ne sportinį vairavimą, nors konkurentų, tokių kaip BMW i3 ar VW ID.3, varžosi pagal dinamišką vairavimą.
Auto Express
Auto Express
4/5
Citroën ë-C4 yra modernus elektromobilis, kurio dizainas ir stilius išsiskiria iš kitų segmentų modelių. Automobilis siūlo patogią ir erdvią saloną, kuriame jaučiamas komfortas. Tačiau, kadangi jis orientuotas į komfortą, vairavimo dinamika yra šiek tiek nuobodi, o tai gali nepatikti sportiškesniems vairuotojams.

Salone yra daug modernaus technologinio sprendimo, tai apima didelį informacijos ir pramogų ekraną, kuris yra intuityvus ir lengvai naudojamas. Nors žemas svorio centras suteikia stabilumo, galinė sėdynė galėtų būti patogesnė ilgose kelionėse. Pendolarams itin patinka ë-C4 dėl savo tylos ir sklandaus važiavimo, taip pat dėl to, kad jis yra draugiškas aplinkai bei ekonomiškas.

Tačiau, palyginus su konkurentais, tokiuose kaip Volkswagen ID.3, ë-C4 gali būti šiek tiek mažiau įspūdingas, ypač pagal akumuliatoriaus energiją ir nuvažiuojamą atstumą. Bet vis dėlto, kaip miesto automobilis, jis puikiai tinka ir atitinka daugumos vartotojų lūkesčius.
Delfi.lt Auto
Delfi.lt Auto
4/5
Citroën ë-C4 yra patrauklus pagrindinis elektromobilis, kuris siūlo komfortą ir modernų dizainą. Automobilis yra puikiai pritaikytas miesto aplinkai ir jo akumuliatorius leidžia nuvažiuoti iki 350 km. Įdomu tai, kad, nepaisant to, jog ë-C4 yra elektromobilis, jis išlaiko Citroën tradicijas su žemiomis sėdynėmis ir patogia važiuokle.

Nors ši mašina pasižymi moderniomis technologijomis, pavyzdžiui, geliu įkrovimu ir ekraninėmis funkcijomis, vairavimo invazija yra šiek tiek nuobodi. Taip pat, konkurencija iš panašių modelių, tokių kaip Nissan Leaf arba BMW i3, gali kelti iššūkių Citroën, nes jie siūlo įvairesnius ir sportiškesnius variantus.

Tačiau kaip mieste vairuoti automobilis, ë-C4 yra puikus pasirinkimas. Jis siūlo puikų patogumą, gerą akumuliatoriaus nuotolį ir žemą eksploatacijos kainą.
M
Motor Trend
3/5
Citroën ë-C4, kaip pirmasis žingsnis į elektrifikacijos pasaulį, siūlo įdomią dykumą, tačiau pastebimos ir tam tikros problemos. Nors automobilis yra erdvus ir komfortiškas, tačiau trūksta sportiškumo ir dinamiškų vairavimo savybių, kurios galėtų pagerinti vairavimo malonumą.

Pagrindinis pliusas yra švarus Variklis, kuris suteikia ramybę ir tylą, ypač važiuojant miesto sąlygomis. Tačiau, nors ë-C4 siūlo patrauklius interjero sprendimus ir naujausią techniką, jis nesugeba taip pat suvilioti vairuotojų kaip kiti konkurentai.

Apibendrinant, ë-C4 gali būti geras pasirinkimas tiems, kurie ieško komfortabilaus miesto automobilio, tačiau, jei ieškote kažko sportiškesnio arba su didesniu atstumu, reikėtų pasvarstyti ir kitus variantus.