Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
1997 m. pasirodęs pirmasis pasaulyje masinės gamybos hibridinis „Toyota PRIUS“ atvėrė naują vairavimo perspektyvą. Kupinas pažangių dizaino sprendimų ir apsiginklavęs moderniomis technologijomis, šiandien jis žengia dar vieną žingsnį į priekį. Greitesnės reakcijos, efektyvesnis, ekonomiškesnis ir dar tyliau riedantis nei iki šiol naujasis „Prius“ pateikia dar vieną išskirtinės „Toyota“ hibridinio automobilio formulės variaciją.
Naujos kartos „Toyota PRIUS“ su patobulinta hibridine sistema siūlo naują vairavimo patirtį. Akumuliatorius regeneruoja daugiau elektros energijos, todėl automobilis gali ilgiau tolygiai ir tyliai važiuoti elektriniu režimu. Sklandžiai perjungiami elektrinis ir benzininis varikliai užtikrina lengvą ir dinamišką pagreitėjimą reikiamu momentu. Nauja transmisija ir pagerinta garso izoliacija lemia minimalų triukšmo lygį ir leidžia mėgautis ypač tylia aplinka.
„Prius“ sukurtas naujos „Toyota“ konstrukcijos platformos TNGA (angl. Toyota New Global Architecture) pagrindu, iš esmės keičia ant jos konstruojamų naujos kartos „Toyota“ automobilių išvaizdą, važiavimo ir valdymo savybes. Ši platforma leido pažeminti automobilio svorio centrą, pritaikyti tvirtesnę kėbulo konstrukciją ir patobulintą pakabą, todėl šis hibridas diktuoja naujus važiavimo dinamikos standartus.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.