Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
Perkamiausias Europoje B segmento automobilis įgavo gaivų ir modernų pavidalą – gundančias ir jausmingas kėbulo linijas paveldėjęs iš IV-osios kartos modelio, naujasis Renault CLIO keri dar veržlesniu bei elegantiškesniu dizainu.
Ryškiausias – tiesiogine šio žodžio prasme – pokytis naujojo CLIO išvaizdoje yra LED priekiniai žibintai su gamintojo skiriamuoju ženklu tapusiais C formos dienos žibintais, komplektuojami jau nuo pirmojo įrangos lygio. Dar daugiau grakštumo aptakiam hečbeko profiliui suteikia chromuoti langų apvadai bei metalinė apdailos juosta durelių apačioje, o dinamišką išvaizdą pabrėžia variklio gaubto linkiai, masyvesnės radiatoriaus grotelės bei priekinis buferis su didele oro įsiurbimo anga, ne tik suteikiančia daugiau išraiškos automobilio veidui, bet ir užtikrinančia optimalų variklio aušinimą.
Tikra dizaino ir komforto revoliucija įvyko interjere – erdviame, pagal visiškai naują stilistiką įrengtame salone iš pirmo žvilgsnio pastebima aukštos kokybės apdaila, patobulinta ergonomika bei technologijų gausa. Svarbiausias „Smart Cockpit“ dizaino elementas – į vairuotoją pasuktas 7 arba 9,3 colio įstrižainės pažangios „Easy Link“ multimedijos sistemos ekranas su „Android Auto“ and „Apple CarPlay“ mobiliųjų įrenginių sąsaja. Analoginį prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis 7 arba 10 colių TFT ekranas, naujo dizaino daugiafunkcinis vairas dar patogesnis apglėbti pirštais, prietaisų skydo bei durelių apdailai panaudotos aukštos kokybės, malonios liesti medžiagos, o naujos ergonomiškos sėdynės suteikia prabangų komfortą visiems keleiviams ir užtikrina daugiau erdvės sėdintiems gale.
Miesto mažylį į priekį gena ir visiškai nauji, griežtus emisijų standartus atitinkantys varikliai, aprūpinti taršos emisijas mažinančiomis technologijomis. Plačioje jėgainių gamoje – dvi (85 ir 115 AG) dyzelinio „1.5 Blue dCi“ variklio versijos ir net keletas modernių benzininių variklių: taupusis trijų cilindrų „1.0 SCe“, pasiekiantis 65 arba 75 AG, dinamiškas ir tuo pačiu itin ekonomiškas bei aplinkai draugiškas turbininis trijų cilindrų „1.0 TCe“, pasiekiantis 100 AG, ir galingiausias bei eikliausias gamoje, 130 AG išvystantis keturių cilindrų „1.3TCe GPF“, komplektuojamas su dviejų sankabų EDC transmisija.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.