Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.
„Panamera“ patiks tiems, kurie nori tiksliai valdomo ir labai stabilaus automobilio. Vairo mechanizmas jautrus kaip katino ūsai ir reaguoja į menkiausią vairuotojo komandą. 3 metrų atstumas tarp ašių + 265 milimetrų padangų plotis priekyje + 295 milimetrų plotis gale = 1,000,000 sukibimo. Žinoma, yra ir daugiau dėmenų, kurie daro įtaką stabilumui, pavyzdžiui, orinė važiuoklės sistema ir iš aliuminio pagaminti pakabos elementai.
„Sport Turismo“ versijoje diegiamos visos technologinės ir dizaino inovacijos, kurias gavo pernai metais debiutavęs naujos, antrosios kartos „Panamera“ modelis. Automobilyje įdiegtas „Porsche Advanced Cockpit“ skaitmeninis prietaisų skydelis, važiuoklė su vairuojama galine ašimi, pakabos valdymo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC Sport) su elektroninėmis stabilizavimo sistemomis.
Kiekviename „Panamera Sport Turismo“ automobilyje kaip standartinės įrangos dalis bus montuojama „Porsche Traction Management“ (PTM) – aktyvi visų varančiųjų ratų sistema su elektroniniu būdu pagal specialią programą valdoma daugiadiske sankaba.
Skaičiuoklė leidžia susipažinti su orientacine informacija apie išlaidas kurui per pasirinktą metinį nuvažiuojamą atstumą. Taip pat ji apžvelgia bendrą informaciją apie automobilio modelio kuro sąnaudas, taršą bei taršos mokesčio dydį.